P E R J A L A N A N C A M E R A D A N A K U

I LOVE CAMERA

Saturday, August 15, 2015

aku jadi student lagi

entah lah...aku suka sangat nak belajar ..tapi kan, aku memang xnk la menghadap math hahaha...seriously aku anti math sebagaimana rakyat Malaysia bencikan POkJIb dan MakMoh ...tp,no matter what aku harus sayang and cintakan math...pernah guru aku pesan..kau kena sayang and ikhlas kalau nak belajar sesuatu..Alhamdulillah,masuk je kt kolej baru, aku dh boleh terima math..syukur sangat... aku dapat faham and kalu tak faham, aku akan keep on bertanya kt kawan aku...sampai la aku faham oh yes...dalam kelas aku, aku jer laa yg dh pangkat kakak..sebabnya,aku dh 25 tahun and classmate aku semua berumur 17-22 tahun..ahh tak kisah pun sebab ilmu ada kt mana mana and belajar tak mengira umur kan? baiklah..dah lama aku tak update blog aku ni..bekurun dh rasanya haaha... aku nk buat assigment aku dulu...due date 28 Ogos 2015... aku ambil course Certificate Electric/Electronic ..ada 7 subjek..5 subjek semua ada pengiraan..2 jer tak...jodoh aku dengan math haahah toodloo -TemahTemmie

No comments:

Post a Comment